1. SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTEYİ ARTTIRMAK
Evde Sağlık Hizmetlerinde sunulan her türlü sağlık hizmetinin etik ilkelere bağlı olarak hasta ve çalışan memnuniyetini sağlayacak şekilde verilmesini sağlamak, hizmet veren birimlerimizin eksikliklerini tamamlamak, optimal şartlarda çalışır duruma getirmek, İlçelerde Evde Sağlık Ağız ve Diş Sağlığı birimlerinin açılması, çalışır duruma getirilmesidir.
2.EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ PERSONELİNİ NİTELİK VE NİCELİK YÖNÜNDEN GELİŞTİRMEK
Evde Sağlık çalışanlarına yönelik hizmet içi eğitim faaliyetlerini düzenlemek, Bölüm bazlı eğitim gereksinimlerini belirlemek, İhtiyaçlar doğrultusunda sağlık personeli sayısını arttırmak, Sağlık çalışanlarına yönelik mesleki sertifikasyon sayısını arttırmak.
3.HASTA, HASTA YAKINLARI, EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ ÇALIŞANLARI VE KOORDİNASYON MERKEZİ ARASINDA İLETİŞİMİ İYİLEŞTİRMEK
Evde Sağlık Hizmetleri çalışanlarına hasta hakları, vücut dili ve hasta ile iletişime yönelik hizmet içi eğitim düzenlemek, web öneri görüş ve sikayet kutularındaki istekleri,şikayetleri dikkate alarak birim bazlı değişiklikler uygulamak, evde sağlık hizmetlerinin tanıtımı ve sağlığın korunması ve geliştirilmesi için broşürler hazırlamak, hasta ve hasta yakınlarına ulaşmasını sağlamak ve ulaşabileceği yerlerde bulundurmak.